055 533 43 93 | 06 22 93 13 52
INFO@ADVIESKANTOORVANVELSEN.NL

055 533 43 93 | 06 22 93 13 52
INFO@ADVIESKANTOORVANVELSEN.NL

  U WILT EXTRA GELD VOOR LATER

Wilt u extra geld voor later? Wilt u bijvoorbeeld later extra pensioen? Of wilt u later extra geld hebben voor iets anders? Dan kunt u in dit documentlezen wat wij voor u kunnen doen. En hoeveel onze dienstverlening kost. In deze situaties heeft u een vermogensopbouw vraag en moet u overeen aantal dingen nadenken. Bijvoorbeeld over:

• Hoeveel pensioen heeft u later? Vindt u dat genoeg? Of vindt u dat te weinig?
• Heeft u nu geld over voor extra pensioen?
• Wat zijn de regels van de Belastingdienst?
• Wat zijn de voordelen en nadelen van sparen of beleggen?

Hier kunt u lezen of wij u bij het beantwoorden van deze vragen kunnen helpen, hoe we dat doen en welke kosten daar ongeveertegenover staan.

 

   WAT KUNNEN WIJ VOOR U DOEN?

Wat wij als financiële dienstverleners voor u kunnen doen kan verdeeld worden in vijf verschillende soorten activiteiten. Niet iedere financiële dienstverlener doet ze alle vijf. Wij doen de donkergekleurde activiteiten. 

Wij kunnen u adviseren over verzekeringen van andere aanbieders.
Wij kunnen ervoor zorgen dat u het contract krijgt.

   LET OP!

Hier beschrijven we wat we normaal gesproken doen en wat de gemiddelde prijs is van deze diensten. Deze informatie is dus niet specifiek afgestemd op uw persoonlijke situatie. Maak daarom altijd goede afspraken met uw financiële dienstverlener.

Andere financiële dienstverleners hebben ook zo’n document. Zo kunt u ons vergelijken met anderen. En kunt u ook onze kosten vergelijken.

 

   HOEVEEL BETAALT U?

De kosten worden apart in rekening gebracht via een vast tarief of een uurtarief.

Advieskantoor VanVelsen biedt een uitgebreid pallet van financiële diensten voor het opbouwen van uw vermogen dan wel voor een passende oplossing in de uitkerende fase. Combinaties van producten kunnen leiden tot een voordeel van het tarief. 

Afhankelijk van de diensten die u kiest kunnen de kosten die in rekening gebracht worden verschillen. Dit document kunt u gebruiken bij het maken van concrete afspraken over de dienstverlening.

ONDERZOEK     Hoe is uw persoonlijke situatie?

We beginnen met uw persoonlijke situatie. Want pas als we uw persoonlijke situatie goed kennen, kunnen we u een goed financieel advies geven. Samen met u beantwoorden we bijvoorbeeld de volgende vragen:

– Wat weet u al over mogelijke financiële oplossingen? En heeft u hier ervaring mee?
Wat wilt u en wat kunt u betalen?
Hoeveel zekerheid wilt u? En hoeveel risico kunt u en wilt u nemen? 

We kijken niet alleen naar uw situatie bij aanvang, maar ook gedurende de looptijd van het financiele product en op het moment dat er een (periodieke) uitkering ingaat.

ADVIES    Welke financiële oplossing past bij u en uw situatie? 

Nadat we uw persoonlijke situatie en wensen in beeld hebben gebracht en een beeld hebben van u als klant, analyseren we dit klantbeeld. U krijgt een financiële oplossing die aansluit bij uw situatie en wensen. In heldere taal voorzien wij u van een gedegen advies.

ZOEKEN     Welke aanbieder heeft de financiële oplossing die bij u past?

Nadat we hebben bekeken welke financiële oplossing het beste aansluit bij uw situatie en wensen, gaan we op zoek naar een passend product. Om een geschikt aanbod te vinden, vergelijken we een beperkt aantal vermogensopbouw producten met elkaar. We bekijken welke vermogensopbouw producten passen bij u en uw situatie. Wij werken bij voorkeur met een aantal aanbieders samen.

– Vergelijking van een groot aantal producten

 Wij adviseren alleen vermogensopbouw producten van andere aanbieders. 

CONTRACT    Heeft u gekozen? Dan kunnen wij ervoor zorgen dat u de contracten krijgt.

Nadat wij u advies hebben gegeven, neemt u een beslissing. Als u dat wilt kunnen wij ervoor zorgen dat u de contracten krijgt.

Wij hebben uitstekende contacten bij een groot aantal aanbieders van financiële producten. Voor bemiddeling is een gedegen en passend advies altijd het uitgangspunt. Het is immers belangrijk dat u een product aanschaft dat bij uw persoonlijke situatie aansluit. Daarbij laten we ons leiden door de kwaliteit van product en voorwaarden enerzijds en de prijs en kosten anderzijds. 

ONDERHOUD    U heeft het contract. Daarna houden wij in de gaten of het goed gaat.

Het contract loopt vaak lang door. Nadat u het contract heeft getekend, kan uw persoonlijke situatie veranderen. Mogelijk past het product in de toekomst niet meer bij uw persoonlijke situatie. Het is belangrijk dat u weet dat u tijdens de looptijd van het contract recht hebt op informatie over onder andere belangrijke wijzigingen in het product. 

Wij spreken graat met u af welke activiteiten voor u worden verricht. Hieronder valt bijvoorbeeld:

– Regelmatig controleren of het product nog steeds past bij uw persoonlijke (financiële) situatie en wensen.
– Regelmatig vergelijken of er nieuwe of vernieuwde producten zijn die mogelijk beter bij uw (persoonlijke) situatie passen.
– Uw belangen behartigen wanneer het tussen u en de bank of verzekeraar misgaat.
– Begeleiding bij extra stortingen en/of begeleiding bij beëindigen op einddatum of tussentijds.

 De kosten worden apart in rekening gebracht via een vast tarief of een abonnement.

2020 © OLBO – intermediair in identiteit